fredag den 27. maj 2011

Ups...

Ja idag vil jeg fortælle en lidt sørgelig historie. Da jeg var en NYC købte jeg en macbook air (som jeg er MEGET glad for :)). Jeg gik derfor på jagt efter den perfekte læder-sleeve til den og fandt en i min ynglingsbutik American Apparel. Jeg spurgte i butikken om den passede og de målte og søgte på internettet og fandt ud af at den lige præcis var 13 inch - hvilket jo bare var perfekt! Jeg kom hjem og lagde min computer oven på den nyindkøbte sleeve og kune se at den bare ville passe som smurt! MEN da jeg så kommer til at skulle putte den rigtig ned i, opdagede jeg at lynlåsen ikke gik nok ud til hver ende af tasken, så min computer kunne liiige præcis ikke komme ned i. Jeg blev så sur og frustreret, at jeg klippede den lidt op i hver ende, så min computer kunne være der, hvilket resulterede i at selve lynlåsen (den lille man kører frem og tilbage) røg af og ja, det hele var virkelig træls. Jeg brugte den i nogle uger sådan, men syntes simpelthen det så for grimt ud og jeg besluttede dermed at sy den sammen igen - dvs. den nu ikke kan bruges som sleeve til min comp. mere men kun som en kæmpe clutch. SÅ nu er jeg på jagt efter en NY sleeve 8) ! Det er bare super.

          Højre hjørne op: http://www.octovo.com 
Venstre hjørne op: beyzacases.com
 Højre hjørne ned: www.etsy.com 
Venstre hjørne ned: www.etsy.com

Jeg er ret vild med den i højre hjørne, fordi den er i kroko-stil :)


Synes også den her er lidt fin - der hører en laptop sleeve med til denne taske når man køber den, den er desværre bare ikke så praktisk :) Se hjemmesiden her

Her er forresten billeder af min gamle sleeve inden den blev ødelagt 8) - og syet sammen igen.


2 kommentarer:

  1. Åh, Cecilie!! Hvor mega træls! Tag den lige med hjem til mig næste gang. Jeg tænker at man godt kan sy en ny lynlås i, som er længere.. Ville det hjælpe tror du?

    SvarSlet
  2. Ja, det er mega træls! Jeg har faktisk tænkt det samme - eller ja, hvis man kunne sy en lynlås i der hang lidt ud over, hvis du forstår. Jeg har i hvert fald en pung hvor det ser sådan ud. Jeg tager den med næste gang!!! :)

    SvarSlet