torsdag den 19. maj 2011

Box-amox!!!

Idag har jeg rigtig været i krea-hjørnet! Fik øje på noget fint gavepapir jeg købte i tieren og søstrene grene lige inden jeg tog til NY og bestemte mig for at betrække nogle af mine skoæsker med det :) Jeg gik helt amok og det endte med jeg fik betrækket tre skoæsker, en lille æske og en kinabog. Det eneste der stoppede mig i at betrække mere var, at der ikke var mere lim 8) Det var virkelig hyggeligt at lave og synes faktisk resultatet blev rigtig godt!



Tardaaaaaa!

- man vil måske undre sig lidt over pakken der ligger - men skulle sende en pakke i dag og så piftede jeg den lidt op med resterne af papiret :) Synes det ser ret fint ud som adressefelt.

4 kommentarer:

  1. Nej hvor er det flot Cecilie :D Mega godt lavet :)

    SvarSlet
  2. taaaak :D jeg er simpelthen også så tilfreds!

    SvarSlet
  3. Går og tænker på om ikke man kunne få fat i nogle lidt større kasser og betrække dem og lave et lille vindue i ligesom dem man kan købe? Ku det ikke bare være fedt?

    SvarSlet
  4. ja jeg har set dem - det kunne være vildt fedt! Man skal bare bruge en form for plastik til vinduet? :)

    SvarSlet