mandag den 16. maj 2011

HEJ REGN!

Og farvel til det gode vejr i New York. Nu er jeg kommet hjem til efter en lang og kedelig flyvetur. Heldigvis gik flyet direkte fra New York til Danmark.
Og må ærlig talt sige at jeg blev lidt trist, da det her var hvad jeg stod op til i morges: REGN! øv.


Men heldigvis ligger der et Monki katalog og venter på mig, som jeg endnu ikke har fået læst :) Og ja, så kan jeg bruge dagen på at pakke ud og vaske tøj. Regn behøves ikke være en dårlig ting!


Ja ved godt det ikke er så sammenhængende det her indlæg, men ville lige vise jer det frimærke der var på et postkort, som lå til mig da jeg kom hjem igår ( i øvrigt fra min søde veninde Mette :)). 

- synes virkelig det er sødt. En havenisse og en campingvogn - så bliver det vist ikke mere dansk ;)  


1 kommentar:

  1. Hehe, den danske sommer er altid spændende, godt man har masser af hyggelige ting at tage sig til inden døre :) Hvor dejligt at du er hjemme. Du siger bare til mht. at komme til Århus :D

    SvarSlet