lørdag den 28. maj 2011

Haps! :)

Igår bagte jeg de bedste muffins jeg længe har smagt med (og hold nu fast) tredobbelt chokolade i! I kan finde opskriften her. Numme num.. ! Det var som om at de blev ekstra bløde fordi der var yoghurt i (hvilket jeg aldrig før har prøvet at komme i muffins). Og en anden ting er at de bliver kæmpe store - så jeg vil anbefale at man finder de største forme man overhoved kan støve op! :)

Umm... :)




 Hjemmelavet smoothie med symfonimix fra Netto + meget moden bananos

 Faldt forresten lige over de krus fra Darkling - er de ikke bare søøøøøde? :)
Krus fra Darkling til 185 kr pr. stk

2 kommentarer:

  1. De muffins kunne jeg godt sætte tænderne i lige nu! :p

    - Mie
    http://miedina.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Det kan jeg godt forstå 8D - de er også spist nu. Der er ikke en krumme tilbage!

    SvarSlet