onsdag den 25. maj 2011

Livsstilsmesse på Ledreborg

Min mor og jeg har været på livsstilsmesse på Ledreborg slot siden jeg var 6 år gammel og det er altid så mega hyggeligt! Vi var der Store Bededag, så vejret var super duper.
Livsstilsmessen foregår i haven ved Ledreborg slot, så omgivelserne er simpelthen så fine. Der er alt muligt forskelligt man kan købe f.eks. hjemmelavet chokolade, keramik, massevis af roser, planter, økologiske varer, håndlavede smykker osv. osv. :) Tjek evt hjemmesiden her





Chailatte med trøffel-nougat kage. Ummmm! :)


Der kom også nogle fine sager med hjem :)  - Jeg fik et fint neonpink armbånd. Min mor købte de flotteste turkise øreringe og så kom der også en håndlavet håndsæbe med hjem - som i øvrigt er økologisk :)

3 kommentarer:

  1. skønne billeder. Gid der ikke var så langt til Ledreborg fra det mørke Jylland

    SvarSlet
  2. uh det ser godt ud med ledreborg. Jeg var der desværre ikke, men tak for dine billeder, så kunne vi lige være lidt med os der ikke var der in real life.

    Velkommen til blogland, jeg glæder mig til at følge din blog. Og fed fed fed blogtitel :D

    SvarSlet
  3. Tak fordi i kigger med :) Det er rigtig dejligt!
    I skal helt sikkert besøge Ledreborg når i får mulighed for det - der er SÅ hyggeligt! :)

    SvarSlet