mandag den 2. maj 2011

M&M's !!!

I weekenden kom jeg forbi den store M&M's butik, der ligger på Times Square - og den var sådan set riiiimelig sej! Især for en pige der elsker M&M's 8) (dem med peanuts er dog bedst!).
Butikken bestod af 3 etager - dog var størstedelen t-shirts og ja, bare sådan cirka ALT med M&M's logo på. Selve chokolade-delen fyldte ikke så meget - men det der var, var så til gengæld rimelig cool 8D !





- jeg kunne slet ikke overskue køen inden i butikken, så købte ikke nogen. Priserne var også rimelig vanvittige - så tror bare jeg køber mine M&M's i 7-eleven som jeg plejer 8)

2 kommentarer:

  1. Sikke en cool blog! Jeg nærlæser alt for at opsnuse rejsetips inden jeg skal til N.Y. til sommer ;o)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha' :D
    - du skal virkelig glæde dig, det er simpelthen den mest cool storby jeg nogensinde har været i 8D

    SvarSlet