tirsdag den 17. maj 2011

Collage Creator :)

Så er jeg blevet den heldige ejer af et nyt smart program, der kan lave collager, så det kan se fint ud på bloggen ;) Er allerede utrolig glad for det og det kostede kun 6 kr (købte det over min "app store" på min comp.!
Men har fundet lidt sager, jeg utrolig godt kunne tænke mig (men det bliver ikke lige foreløbigt, da man godt kan sige jeg har et rimelig stramt budget efter NY!)

Top fra Bibi Chemnitz, ca. 400 kr. Solbriller 80 kr, armbånd 120 kr og clutch 100 kr  - alt fra Monki

Vil forresten også lige vise jer de shorts som jeg snakkede om for nogle dage siden - dem jeg købte på Bedford Av til 35 kr.


Suk, hvis jeg dog bare også havde alle de andre ting på billedet ovenover, så ville jeg jo simpelthen være klar til sommer 8) ! Men det må vente!

3 kommentarer:

  1. Cecilie, jeg har sådan et træarmbånd du gerne må få, det er ikke helt magen til, men det ligner :) Og så skal jeg lige høre med det program, det vil jeg godt nok gerne have fingrene i. Hvordan gør jeg det?

    SvarSlet
  2. neeeeej!!! Det vil jeg meget gerne have :D Du går ind i "app store", den der blå en der er ved siden af dashboardet - og så søg på collage creator :) Så kommer den frem - logoet er 4 farver

    SvarSlet
  3. Fedt, det må jeg prøve :D Sender lige et billede af armbåndet, så kan du se om du kan bruge det :)

    SvarSlet