fredag den 13. maj 2011

Sidste dag!

Idag har vejret være virkelig dejligt (heldigvis, for det er min sidste dag i NY!). Jeg benyttede lejligheden til at tage mine nye hvide sko på fra h&m. Er blevet lidt inspireret af "Baby" fra Dirty dancing, som stort set under hele filmen har hvide lærredsko på - og det ser bare rigtig fint ud :)
Min lærer var så sød at lave "s'mores" med os i timen idag, hvilket er grillede skumfiduser med chokolade i en sandwich af kiks. De smagte VIRKELIG godt, men var helt færdig efter to stk. De lægger en tung bund, skulle jeg hilse at sige ;)


Hvide lærredsko til ca. 65 kr fra h&m :)

Snapple icetea med peach smag!

1 stk s'more :)

2 kommentarer:

  1. Kære Cecilie :)

    Det lyder som om du har haft alletiders fantastiske tur :D Du må lige skrive når du kommer til Danmark igen, så aftaler vi lige en kusine-weekend :D Håber du får en god tur hjem :)

    Mange hilsner Kamilla

    SvarSlet
  2. Det har jeg i hvert fald :D - ja det gør jeg lige, det ville være alletiders! Glæder mig til at se dig igen :) !

    SvarSlet