mandag den 4. juli 2011

Tilbavs.

Igår kom jeg hjem fra Roskilde festival - som var mega nice (lige ind til det begyndte at regne voldsomt meget lørdag aften). Derefter var det et stort mudderbad og derfor tog jeg hjem igår morges, fordi jeg simpelthen ikke kunne holde til det mere. Traditionen tro er jeg blevet syg efter festivalen, så nu sidder jeg bare og drikker te og surfer rundt på nettet.

Jeg er blevet utrolig glad for http://goodhoodstore.com/ som min kære storebror har introduceret mig for. Jeg har specielt set mig lun på de her leopard sager! Jeg er helt vild for at få backpack'en fra Head Porter - men det må vist blive en anden gang, for den koster ca. 4500 kr. 8)
Sko fra Spring Court (khakifarvet) ca. 620 kr, sko fra Spring Court (leo) ca. 800 kr, backpack fra Head Porter ca. 4500 kr, cardigan  fra Surface To Air ca. 1200 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar