tirsdag den 26. juli 2011

Genbrugsgodter!

Jeg har været på genbrugstogt i Næstved idag (den by jeg bor i) med min søde veninde Simone :) Der er faktisk hele 9 genbrugsbutikker i Næstved, hvilket gør det til et heldagsprojekt at nå ind i alle butikker, men der var desværre et par stykker af dem der havde ferielukket. Det blev ikke til så meget, men to gode ting fik jeg da med hjem. Hver af tingene kostede 25 kr - lidt pebret for dåsen, men synes simpelthen den var SÅ fin. Det broderede billede er lidt grimt, men også lidt sødt ;) Vil forsøge at finde en lidt pænere ramme til motivet.
Og DEJLIGT med lidt solskin for en gang skyld! Håber det varer ved :)

Den ellers så hyggelige dag endte ret brat, for da vi kom tilbage til bilen havde min veninde fået en parkeringbøde. 590 kr - HELT ÆRLIGT!? Synes det er en umanerlig høj pris for at holde en halv time for lang tid et sted. Æv.



2 kommentarer:

  1. Den dåse er altså rigtig fin! Tror ikke, man kunne få sådan en til 25kr her i Århus. Genbrugsshopping er altså bare sjovere i de mindre byer...

    SvarSlet
  2. Er også meget tilfreds med købet ! :) Nej det har du nok ret i. Næstved er faktisk en rigtig god by at gå på genbrugs-rov i ;)

    SvarSlet