torsdag den 7. juli 2011

Gaveregn!

Og se så lige hvad der kom med posten til mig igår fra min søøøøøde kusine (fordi jeg havde fødselsdag). Da jeg var på besøg hos hende sidste gang solgte hun ud af  det tøj som hun ikke brugte mere og jeg prøvede bl.a. den her som jeg var ret vild med - på daværende tidspunkt havde jeg så ikke råd til at købe noget, fordi jeg stod og skulle til New York. Min kusine har været så sød at forære mig den i fødselsdagsgave :) Synes den er så fin med neon-twistet i taljen. 

Fik også en rigtig fed t-shirt med sømands look, den viser jeg lige her en af dagene :)





P.s. beklager rodet i baggrunden (pinligt!)


1 kommentar:

  1. Åh, Cecilie :) Den klæder dig SÅ godt, hvor er jeg glad for at jeg gemte den til dig. Den passer jo lige til dig :) Er sikker på at den har fået et dejligt nyt hjem hos dig:)

    SvarSlet