mandag den 18. april 2011

Øre-ringe-leopard? Ringe leopard-øre?

Er blevet utrolig glad for ringe her på det sidste - så igår investerede jeg i hele tre nye af slagsen! De to øverste er fra et kæmpe loppemarked som foregik i en gammel parkeringskælder nær 5th avenue og haren er fra en lille fin butik, jeg fandt i Brooklyn (: Jeg er især glad for den med den orange sten, synes simpelthen den er så fin! Øreringene fandt jeg i Tarrytown genbrug (som jeg har nævnt før). Jeg blev utrolig glad da jeg så det ikke var clips-øreringe, men vaskeægte ørestikkere!












For en uges tid siden var jeg i Urban Outfitters på 5th avenue (hvilket i øvrigt er den BEDSTE Urban outfitters jeg nogensinde har været i!!!) og her fandt jeg dette fine pandebånd! Det er dig lidt stramt at have på, men håber jeg vænner mig til det (; Det kostede omkring 70 kr. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar