onsdag den 27. april 2011

Løbetur i det grønne

Idag har jeg afprøvet mine nye løbesko! Vejret har igen været virkelig lækkert, så min veninde og jeg bestemte os for at løbe en tur. Alting er lige sprunget ud herovre - så der er simpelthen så fint! Det blev dog en længere løbetur, fordi vi farede vild. Det gjorde dog at vi fik set byen Sleepy Hallow, hvor der en gang er blevet optaget en film med Johnny Depp 8) - cooool!
Løbeskoene fra nike free run kollektionen viste sig at være rigtig gode. De er helt vildt lette og rare at have på - så de kan i hvert fald stærkt anbefales! Synes i øvrigt også de er rigtig fede! Jeg vidste dog godt at de var gode - for min veninde Maria har anbefalet dem til mig, fordi hun har samme par :)


Nike Free Air - pris ca. 85 dollars :)


Se de fine farver! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar