torsdag den 18. august 2011

Topshop pakke til miiiig :)

Igår fik jeg min længe ventede pakke fra Topshop og tingene levede fuldstændig op til forventningerne! Jeg har bestilt et par støvler i ruskind (tror nu ikke det er helt rigtig ruskind) og et ny hue, fordi min gamle hue som er næsten magen til simpelthen ikke kan mere - den er begyndt at fnulre rigtig meget.
Ved godt det er meget efterårs/vinter prægede ting, men man må jo være forberedt.


Støvler til ca. 350 kr fra Topshop

Hue til ca. 120 kr fra Topshop :)

I forgårs var jeg hjemme hos en veninde og spise dejlig mad sammen med 4 andre søde piger og jeg lovede at give dette tip videre på bloggen - hvis du/I skal peppe en klassisk regnbue is lidt op, tilføj blot en mini Toms skildpadde ;) Det gør virkelig underværker! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar