onsdag den 10. august 2011

Dessertprojekter i ferien :)

Ville lige vise lidt af de søde sager jeg har fået udrettet her i ferien ;) - og det er faktisk ikke så lidt...




 Smørbagte kanelsnegle fra bogen "Det søde liv"
Virkelig gode! - indholder usædvanligt meget smør, men skidt ;)

 Klassisk æbletærte fra bogen "Alt om mad" - rigtig god når den er lun med flødeskum til. Haps!

Chokolade muffins med pistaciedrys, også fra bogen "Det søde liv". Kan virkelig anbefales! De er meget fugtige i det, så de bliver slet ikke tørre og kedelige.

Skriv endelig hvis I vil have nogle af opskrifterne - deler dem med glæde :) 

4 kommentarer:

  1. Nøj, det ser godt ud, kommer du ikke lige et smut forbi Kolding med den der æbletærte? :)
    - Camilla Kruse - CamillaKrusesverden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det var det så sandelig også! :) Det kan du tro ;)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare godt ud!
    Hvis du har tid, kunne jeg da godt tænkte mig opskriften på "muffinsene", tror de kunne lige være noget for mig ;)...

    SvarSlet
  4. De er også mega gode. Skriv din mail, så sender jeg lige et billede af opskriften til dig - det er lettere :)

    SvarSlet