onsdag den 15. juni 2011

Heldigheds dag :) !

Idag har jeg for første gang i lang tid haft fri fra arbejde - virkelig dejligt! Så jeg har ordnet allemulige ting som jeg ellers ikke har haft tid til - bl.a. lagt neglelak på fødder og andre hyggelige ting. Jeg har også lige været i Næstveds bedste genbrug "Markloppen". Her fandt jeg den flotteste grønne skjorte (som i kan se på billedet) til kun 20 kr!
Jeg fandt også en klokkestreng med de flotteste blomster - så købte den! Jeg vil rigtig gerne lave den til et par vanter som min kusine gjorde her. Og jaja, jeg ved godt det liiige er blevet sommer, men man må jo tænke fremad. Ellers vil jeg bare nyde resten af dagen og læse i min super uhyggelige bog jeg er gået i gang med - "Hovedløs sommer". Den er virkelig god - i skulle tage at læse den :)

Ny skjorte fra genbrug til 20 kr :)


2 kommentarer:

  1. Lækkert kære kusine :) Det er en super fin klokkestreng du har fået fingre i, bliver de fineste vanter :)

    SvarSlet
  2. Ja det håber jeg også :D Nu skal jeg bare finde noget læder til bagsiden, men der går forhåbentlig også lidt tid inden det er vinter :) !

    SvarSlet